Kembara Alam Maya, Antara Realiti Dan Fantasi....

Monday 21 May 2012

Family Day At Genting Highland..

Nak citer sikit pasal pengalaman aku pegi Family Day Polyplastic dekat Genting bln 3 baru2 ni..( kira dah terlambat laaa tp aku nak citer jugak!!)


Kami gerak dlm pukul 8 pagi, sampai puncak pukul 12.30 macam tu laa...teringat kat Pia yang baru bangun tido, tiba-tiba sakit perut...rupa-rupanya mabuk!! Abis baju glamour aku...      ( Sponsored by PAP!! )


Malam tu dinner with Fuyoo Magic & Mascot Boboboy, gempak giler!!!   ( Aku pun jadi cam budak-budak gaklaa malam tuh!!)
Boboboy & Yaya ( feberet anak2 aku...)
Sharil Fuyoo Magic !!!
Next day baru masuk theme park,dlm hujan renyai-renyai kami redah..teringat camana hubby aku jatuh terlentang atas jambatan basah!! aku? apa lagi gelak sampai nak pecah perut..( sorry bang...)


Kami gerak balik kuantan dalam pukul 3 ptg, penat jangan cakap, tapi anak-anak aku ok jer..lebih-lebih lagi Si Pia! kalau bab berjalan no hal punyer ( anak ibu....)

No comments:

Post a Comment